شرایط و قوانین خرید

شرايط و قوانين استفاده از سرويس‌ها و خدمات سیکلمه:
کاربر گرامي لطفاً موارد زير را جهت استفاده بهينه از خدمات سیکلمه به دقت ملاحظه فرماييد.
ورود کاربران به وب‏‌سايت سیکلمه هنگام استفاده از خدمات ارائه شده توسط سیکلمه به معناي آگاه بودن و پذيرفتن شرايط و قوانين و همچنين نحوه استفاده از سرويس‌‏ها و خدمات سیکلمه است. توجه داشته باشيد که ثبت سفارش نيز در هر زمان به معني پذيرفتن کامل کليه شرايط و قوانين سیکلمه از سوي کاربر است.
لازم به ذکر است شرايط و قوانين مندرج، جايگزين کليه توافق‏‌هاي قبلي محسوب مي‏‌شود.

قوانين عمومي

توجه داشته باشيد کليه اصول و رويه‏‌هاي سیکلمه منطبق با قوانين جمهوري اسلامي ايران، قانون تجارت الکترونيک و قانون حمايت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نيز موظف به رعايت قوانين مرتبط با کاربر است. در صورتي که در قوانين مندرج، رويه‏‌ها و سرويس‏‌هاي سیکلمه تغييراتي در آينده ايجاد شود، در همين صفحه منتشر و به روز رساني مي شود و شما توافق مي‏‌کنيد که استفاده مستمر شما از سايت به معني پذيرش هرگونه تغيير است.
تعريف مشتري يا کاربر
مشتري يا کاربر به شخصي گفته مي‌شود که با اطلاعات کاربري خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش يا هرگونه استفاده از خدمات سیکلمه اقدام نمايد.

ارتباطات الکترونيکي

هنگامي که شما از سرويس‌‏ها و خدمات سیکلمه استفاده مي‏‌کنيد، سفارش اينترنتي خود را ثبت يا خريد مي‏‌کنيد و يا به سیکلمه ايميل مي‏‌زنيد، اين ارتباطات به صورت الکترونيکي انجام مي‏‌شود و در صورتي که درخواست شما با رعايت کليه اصول و رويه‏‌ها باشد، شما موافقت مي‌‏کنيد که سیکلمه به صورت الکترونيکي (از طريق پست الکترونيکي، سرويس پيام کوتاه و ساير سرويس‌هاي الکترونيکي) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنين جهت اطلاع رساني رويدادها، خدمات و سرويس‌هاي ويژه امکان دارد سیکلمه براي اعضاي وب سايت ايميل يا پيامک ارسال نمايد. در صورتي که کاربران تمايل به دريافت اينگونه ايميل و پيامک‌ها نداشته باشند، مي‌توانند عضويت دريافت خبرنامه سیکلمه را در پروفايل خود لغو کنند.
توجه داشته باشيد که شماره پيامک درج شده در بخش ارتباط با ما تنها شماره‌اي است که سیکلمه از طريق آن براي کاربران و مشتريان خود پيامک (اس ام اس) ارسال مي‌کند. بنابراين ارسال هرگونه پيامک تحت عنوان سیکلمه، با هر شماره ديگري تخلف و سوء استفاده از نام سیکلمه است و در صورت دريافت چنين پيامکي، لطفاً جهت پيگيري قانوني آن را به Info@siklameh.com اطلاع دهيد. همچنين اين شماره‌ سامانه ارسال پيامک است که وضعيت پردازش سفارش يا رويدادها، خدمات و سرويس‌هاي ويژه سیکلمه را به اطلاع کاربران مي‌رساند و روشن است که امکان دريافت پيام‌هاي شما از طريق آن وجود ندارد.

سياست‏‌هاي رعايت حريم شخصي

سیکلمه به اطلاعات خصوصي اشخاصى که از خدمات سايت استفاده مي‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت مي‏‌کند.
سیکلمه متعهد مي‏‌شود در حد توان از حريم شخصي شما دفاع کند و در اين راستا، تکنولوژي مورد نياز براي هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سايت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سايت سیکلمه، شما رضايت خود را از اين سياست نشان مي‏‌دهيد.
همه مطالب در دسترس از طريق هر يک از خدمات سیکلمه، مانند متن، گرافيک، آرم، آيکون دکمه، تصاوير، ويدئوهاي تصويري، موارد قابل دانلود و کپي، داده‌ها و کليه محتواي توليد شده توسط سیکلمه جزئي از اموال سیکلمه محسوب مي‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامي مطالب موجود و در دسترس در انحصار سیکلمه است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبي، حق پيگرد قانوني را براي سیکلمه محفوظ مي‏‌دارد. علاوه بر اين، اسکريپت‌ها، و اسامي خدمات قابل ارائه از طريق هر يک از خدمات ايجاد شده توسط سیکلمه و علائم تجاري ثبت شده نيز در انحصار سیکلمه است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاري پيگرد قانوني دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداري و استفاده از ليست محصولات، مشخصات فني، قيمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سايت سیکلمه و يا هر يک از خدمات و يا مطالب، دانلود يا کپي کردن اطلاعات با مقاصد تجاري، هر گونه استفاده از داده کاوي، روبات، يا روش‌‏هاي مشابه مانند جمع آوري داده‌‏ها و ابزارهاي استخراج نيستند و کليه اين حقوق به صراحت براي سیکلمه محفوظ است. در صورت استفاده از هر يک از خدمات سیکلمه، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامي مسئوليت فعاليت‌‏هايي که تحت حساب کاربري و يا رمز ورود انجام مي‏‌پذيرد به عهده کاربران است. سیکلمه محصولاتي مناسب استفاده افراد زير 18 سال به فروش مي‏‌رساند و در صورتي که کاربران از سن ذکر شده جوان‌‏تر هستند مي‌‏بايد با اطلاع والدين و يا قيم قانوني، به خريد و پرداخت اقدام کنند.
تنها مرجع رسمي مورد تاييد ما براي ارتباط با شما، پايگاه رسمي اين سايت يعني www.siklameh.com است. ما با هيچ روش ديگري جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌هاي رسمي و تاييد شده در سايت، با شما تماس نمي‌‏گيريم. وب سايت سیکلمه هيچگونه سايت اينترنتي با آدرسي غير از www.siklameh.com و همچنين، هيچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامه‏‌هاي گفتگوي اينترنتي همچون Yahoo Messenger يا MSN Messenger و غيره ندارد و هيچ ‏گاه با اين روش‏‌ها با شما تماس نمي‏‌گيرد. کاربران جهت برقراري ارتباط، تنها مي‏‌توانند از آدرس‌‏هاي ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

– روز کاري به معني روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثناي تعطيلات عمومي در ايران است و کليه سفارش‏‌هاي ثبت شده در طول روزهاي کاري و اولين روز پس از تعطيلات پردازش مي‌‏شوند. سیکلمه به مشتريان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاري مي‌‏دهد،پاسخگویی به شما مشتریان عزیز در روزهای کاری و ساعات اداری صورت خواهد پذیرفت.
– کليه سفارش‌‏هاي ثبت شده در سايت سیکلمه به وسيله ارسال کد سفارش از طريق پيام کوتاه و پيش فاکتور از طريق ايميل، در صف پردازش قرار مي‏‌گيرند. سیکلمه همواره در ارسال و تحويل کليه سفارش‌‏هاي ثبت شده، نهايت دقت و تلاش خود را انجام مي‌دهد. با وجود اين، در صورتي که موجودي محصولي در سیکلمه به پايان برسد، حتي پس از اقدام مشتري به سفارش‌‏گذاري، حق کنسل کردن آن سفارش و يا استرداد وجه سفارش براي سیکلمه محفوظ است و يا مشتري مي‏‌تواند به جاي کالاي به اتمام رسيده، محصول ديگري را جايگزين کند.
– در صورت بروز مشکل در پردازش نهايي سبد خريد مانند اتمام موجودي کالا يا انصراف مشتري، مبلغ پرداخت شده طي 24 الي 48 ساعت کاري به حساب مشتري واريز خواهد شد.
– سیکلمه مجاز است بدون اطلاع قبلي نسبت به توقف سفارش‌‏گيري جديد، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کليه سفارش‌‏هاي ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گيري، پردازش و ارسال مي‌‏شود. حق قطع فروش کليه و يا بخشي از محصولات به هر دليلي مانند اتمام موجودي کالا بدون اطلاع قبلي، براي سیکلمه محفوظ است.
– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قيمت و ارزش ريالي کالاهاي موجود در سايت سیکلمه، حق بلا اثر نمودن سفارش و خريد انجام شده توسط مشتري، براي سیکلمه محفوظ است. سیکلمه در اسرع وقت وجوه دريافتي را به حساب اعلام شده توسط مشتري واريز و عودت مي‌نمايد و مشتري با ورود به سايت سیکلمه مي‌پذيرد از اين امر آگاهي داشته و در اين خصوص ادعايي نخواهد داشت.
– کاربران بايد هنگام سفارش کالاي مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحيح و به طور کامل تکميل کنند. بديهي است درصورت ورود اطلاعات ناقص يا نادرست، سفارش کاربر قابل پيگيري و تحويل نخواهد بود. مشتريان مي‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص ديگري را براي تحويل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پيش پرداخت شده باشد، تحويل گيرنده سفارش هنگام دريافت کالا بايد کارت شناسايي همراه داشته باشد.
– با توجه به ثبت سيستمي سفارش، به هيچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد يا تغيير مشخصات آن از جمله تغيير فاکتور حقيقي به حقوقي وجود ندارد. بنابراين لازم است مشتريان هنگام ثبت سفارش، نسبت به اين مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نياز دارند که فاکتور حقوقي براي آنها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود، با انتخاب گزينه ” تکميل اطلاعات حقوقي ” و وارد کردن مشخصات سازمان موردنظر، براي خريد سازماني و دريافت فاکتور رسمي اقدام کنند.
– امکان پرداخت در محل براي سفارش‌هايي که از طريق باربري ارسال مي‌شوند يا مبلغ آنها بيشتر از سي ميليون ريال است، وجود ندارد و لازم است پيش از ارسال، مبلغ اينگونه سفارش‌ها از طريق پرداخت کارت به کارت يا پرداخت اينترنتي تسويه شود.

 

 شرایط کلی بازگرداندن کالا

• لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید و از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش سیکلمه جداً، خودداری کنید.
• اشکال و یا ایراد فنی و انصراف باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا، به سیکلمه اطلاع داده شود.
• وجود مغایرت از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی، آسیب دیدگی شکستگی، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش سیکلمه از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
• لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به سیکلمه بازگردانده شود
• در صورت مصرف محصول دارای گارانتی بدون حضور ناظر سیکمه هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.
• برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
• اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری ظرف محصول، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش سیکلمه برسد، آن محصول با کالای سالم جایگزین و برای مشتری ارسال می شود و هزینه ارسال به عهده سیکلمه می باشد یا درصورت ناموجود بودن، مبلغ کالا به مشتری عودت داده خواهد شد.
• درصورتی که ایراد توسط کارشناسان تایید نگردد و یا خرابی ناشی از استفاده نادرست مشتری باشد، مورد تأیید سیکلمه نبوده و همان کالا به طور مجدد برای مشتری ارسال می گردد و هزینه ارسال به عهده مشتری می باشد.
• در صورت نیاز به عودت وجه پس از تایید کالا توسط سیکلمه، مبلغ سفارش طی ۳ روز کاری بازپرداخت می شود.
• جهت برگشت کالا، اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است. لازم به ذکر است کالاهایی که به دلیل ماهیت خاص یا استفاده شخصی و با توجه به لزوم رعایت مسایل بهداشتی نمی‌توانند بازپس داده شوند، از شمول این بند خارج هستند.
• سفارشاتی که به «صورت آنلاین» پرداخت شده باشند به صورت خودکار به شماره کارتی که مبلغ سفارش را پرداخت نموده اید، واریز می گردد. سفارشات «پرداخت در محل» نیز به شماره حسابی که در فرم بازگشت کالا از سمت مشتری نوشته شده است، عودت داده می شود.

1- اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.
• اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.

2- اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.
• اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
• عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
• در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
• در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
3- اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.
توجه بند 1: انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، هیچ‌گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.
توجه بند 2:از آنجا که سیکلمه یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرف‌کننده است ( سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمی‌شود)
• اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارشات سیکلمه (32404090-051) اطلاع داده شود.
• همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا و هزینه آن به عهده مشتری خواهد بود.

4- اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد.
– با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و سیکلمه تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
– کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش سیکلمه ارسال شود.
– در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به سیکلمه بازگردانده شود.
درخواست بازگشت کالای خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟
از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:
– با شماره تلفن 3550- (051) خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
– یا پیام خود را در صفحه “تماس با ما” با انتخاب موضوع خدمات مشتریان و قرار دادن کد خرید در بخش مرجع سفارش ارسال کنید.
– یا به info@siklameh.com با ذکر شماره پیگیری سفارش، ایمیل بزنید.
توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روش‌های بالا الزامی است.

کالاهای قابل برگشت و تعویض

1. کالاهای دارای نقص به لحاظ ظاهری.
2. کالاهایی که با سفارش شما مطابقت ندارد.
3. کالاهایی که مشخصات ظاهری آنها با اطلاعات درج شده در سایت تطابق ندارد.
4. کالاهای تاریخ مصرف گذشته.
5. کالاهای تحویل شده در خارج از تاریخ تحویل
اطلاع رسانی در خصوص برگشت کالا باید حداکثر ظرف 24 ساعت از زمان تحویل کالا از طریق تکمیل فرم برگشت کالا در سایت صورت پذیرد در غیر این صورت سیکلمه مسولیتی در قبال قبول برگشت کالا نخواهد داشت.
تکمیل فرم به منزله تایید نهایی برگشت کالا توسط سیکلمه نیست و تایید نهایی از طریق ایمیل به اطلاع شما خواهد رسید و وجه واریزی به حساب درج شده در فرم برگشت کالا واریز خواهد شد .
مسئولیت درج اشتباه شماره حساب بانکی برعهده مشتری خواهد بود.

نقدها، نظرها، ارتباطات و ساير مطالب

سايت سیکلمه ممکن است داراي لينک‏‌هايي به سايت‌هاي ديگر باشد. اين سايت‏‌ها تحت کنترل سیکلمه نيستند و سايت سیکلمه هيچ مسووليتي در قبال محتويات اين سايت‏‌ها شامل (و نه محدود به) لينک‏‌هاي ديگري که ممکن است در اين سايت‏‌ها باشد ندارد. سايت سیکلمه اين لينک‏‌ها را براي سهولت شما فراهم کرده است و وجود هر يک از اين لينک‏‌ها به معني تائيد يا هر نوع ارتباط ما با اداره کنندگان آنها نيست. سايت‏‌هايى که در آگهي‏‌ها يا صفحه‏‌هاي سايت سیکلمه لينک مي‏‌شوند را افرادي خارج از سیکلمه اداره مي‌کنند، بنابراين سايت سیکلمه نمي‌‏تواند در مورد آنها ضمانتى داشته باشد. شما توافق مي‏‌کنيد مسووليت هر گونه خسارت و آسيب احتمالي وارده را از طرﻳﻖ وﻳﺮوس يا فايل‏‌هاي مخرب ديگر که مي‌تواند ناشي از درﻳﺎفت و استفاده از داده‌‏ها و فايل‏‌هاي متعلق به سايت‏‌هاي لينک شده در سايت سیکلمه باشد، خود برعهده خواهيد داشت.
کاربراني که قصد ارسال نظر در سايت را دارند، حتما قوانين زير را مد نظر داشته باشند:
۱- بديهي است که اگر اين قوانين در نظرات کاربري رعايت نشود، نظر وي تاييد نخواهد شد و در نتيجه در سايت به نمايش در نخواهد آمد.
با اين حال، سیکلمه هيچگونه مسئوليتي در قبال صحت يا عدم صحت نظرات منتشر شده در اين قسمت را ندارد. نمايش نظرات کاربران در سايت به هيچ وجه به معني تاييد فني سیکلمه درباره محتويات نظر نيست. لذا از کاربران محترم تقاضا مي‌شود، نظرات را اصل و پايه انتخاب و تصميم گيري خود قرار ندهند.
۲- نقد کاربران بايد شامل نقاط قوت و ضعف محصول در استفاده عملي و تجربه شخصي فرد باشد.
۳- حداقل 800 کاراکتر مطلوب در نقد کاربران بايد وجود داشته باشد.
مواردي که شامل تعريف کاراکتر مطلوب نمي‌شوند:
– قرار دادن فضاي خالي (Space) بيش از حد معمول
– کشيدن حروف يا کلمات با استفاده از صفحه کليد
– استفاده ي مکرر از يک حرف يا کلمه
– بيان مطلب تکراري با نگارش متفاوت
لازم به ذکر است که رعايت استاندارد تعداد کاراکتر مطلوب براي نقد مناسب ضروري است، لذا کاربراني که نمي‌توانند تعداد کاراکتر مطلوب نقدشان را به 800 برسانند، بايد در قسمت نظرات متن خود را ثبت کنند، در غير اينصورت امکان تاييد نقد کمتر از 800 کاراکتر مطلوب در قسمت نقد کاربران وجود نخواهد داشت.
۴- براي ارسال نقد، لازم است کاربران تا حد ممکن از مبالغه و بزرگنمايي مزايا يا معايب محصول خودداري کنند. در غير اينصورت نقد مورد نظر تاييد نخواهد شد.
۵- نقد مناسب، نقدي است که فقط معايب يا فقط مزايا را در نظر نگيرد. بلکه به طور واقع بينانه معايب و مزاياي هر محصول را در کنار هم بررسي کند.
۶- با توجه به تفاوت در سطح محصولات مختلف و تفاوت عمده در قيمت‌هاي آنها، لازم است نقد و بررسي هر محصول با توجه به قيمت آن صورت گيرد نه به صورت مطلق.
۷- جهت احترام به وقت بازديدکنندگان سايت و نقدها، لازم است نويسندگان نقد مطالب غير ضروري را در نقدشان حذف کرده و تا حد ممکن تنها مطالب ضروري و مفيد را در نقدشان لحاظ کنند.
۸- با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسيدن سوال يا درخواست راهنمايي در اين بخش جدا خودداري نماييد.
۹- تنها نظراتي که با حروف و زبان فارسي نوشته شده باشند، امکان نمايش در سايت را دارند، لذا از نوشتن با حروف انگليسي يا به زبان انگليسي خودداري نماييد.
۱۰- کاربران ارسال کننده نظر موظف به استفاده از ادبيات محترمانه و عدم توهين به ديگر کاربران هستند، بديهي است هرگونه توهين به فرد يا افرادي، باعث عدم تاييد نظر کاربر مي‌شود.
۱۱- قسمت نظرات سايت، با تالارهاي گفتگو (فروم) متفاوت است، لذا براي حفظ ساختار، مباحثي که خارج از چهارچوب اين قسمت است و حالت بحث و گفتگو دارند، تاييد نخواهند شد.
۱۲- تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعايت قوانين، در سايت منتشر کنند، لذا حتي اگر نظري را به دور از واقعيت، جانبدارانه يا اشتباه يافتيد، نبايد نظر دهنده را مخاطب قرار دهيد يا از وي انتقاد نماييد. هر کاربر تنها مي‌تواند نظر خود را عنوان کند و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار نمايد.
۱۳- کاربران سايت مي‌توانند براي آگاهي از تغييرات قيمت از نمودار تغيير قيمت در سايت استفاده نمايند، لذا کاربران به هيچ وجه نبايد در بخش نظرات مبلغ “قيمت” را ثبت نمايند يا درباره قيمت اظهار نظر کنند.
۱۴- از بزرگنمايي يا اغراق درباره نقاط قوت يا نقاط ضعف محصول در نظرات خود خودداري کنيد. بديهي است تا حد ممکن هرگونه نظر مبالغه آميز يا به دور از واقعيت تاييد نخواهد شد.
۱۵- “نام کاربري” ارسال کنندگان نظر بايد شامل نام و نام خانوادگي فرد با حروف فارسي باشد؛ لذا نظراتي که با نام کاربري غير مجاز ارسال شده باشند، هرچند ناقض ديگر قوانين ذکر شده نباشند، تاييد نخواهند شد.
۱۶- با توجه به مسئوليت سايت در قبال لينک‌هاي موجود در آن؛ کاربران نبايد لينک سايت‌هاي ديگر را در نظرات خود ثبت نمايند. کاربران دقت داشته باشند تا جاي ممکن از هرگونه لينک دادن (فرستادن) کاربران به سايت‌هاي ديگر خودداري نمايند.
۱۷- تنها نظراتي که مرتبط با محصول مورد نظر باشند، تاييد خواهند شد، لذا از مطرح کردن بحث‌هاي متفرقه و غير مرتبط با محصول خودداري نماييد.
۱۸- کاربران مي‌توانند نقد خود به هر بخش سیکلمه را در قسمت مربوطه اعلام نمايند، لذا از نوشتن نقد خود درباره سايت در قسمت نظرات خودداري نماييد.
۱۹- کاربران توجه داشته باشند، مسائلي را که از آن اطمينان ندارند يا نسبت به آن شک دارند، به هيچ وجه در نظرات ثبت ننمايند. و همچنين از بازنشر شايعات يا اطلاعات غير مطمئن درباره محصولات جدا خودداري نمايند.
۲۰- ثبت اطلاعات ارتباطي شخصي، از جمله شماره تلفن يا آدرس ايميل در قسمت نظرات ممنوع است، لذا از ثبت اينگونه اطلاعات ارتباطي در نظرات خود خودداري نماييد.
۲۱- لازم است کاربران مطالبي را ثبت نمايند که براي بازديدکنندگان سايت مفيد واقع شود و از بيان هرگونه مطالب شخصي، غير مرتبط يا غير ضروري در اين بخش خودداري نمايند.
۲۲- لازم است کاربران نظرات خود را به صورت نگارشي و نه گفتاري ثبت نمايند و از کوتاه کردن کلمات يا استفاده از ادبيات محاوره اي تا جاي ممکن در ثبت نظرات خودداري نمايند. استفاده از ادبيات نوشتاري که قابليت نمايش در سايت را داشته باشد، لازمه تاييد نظرات کاربران است.
۲۳- کاربران در نظر داشته باشند که سیکلمه، ويرايش نگارشي نظرات کاربران را حق خود مي‌داند اما ساير ويرايش‌هايي که براي رعايت قوانين ذکر شده انجام مي‌شود، قبل از ثبت نظر، به اجازه کاربر نياز خواهد داشت.
همچنين نظراتي که کاربران در خصوص کالا در وب¬‌سايت درج کرده‌اند، تجربه يا اطلاعات شخصي افراد است و براي آنها و سیکلمه مسئوليتي ايجاد نمي‌کند.

سیکلمه نهايت تلاش و دقت را در راستاي ارائه تمامي سرويس‌‏هاي خود مي‏‌کند و به منظور توليد محتوا از منابع و مراجع اصيل و نيز شرکت‏‌هاي سازنده محصولات استفاده مي‏‌کند. لازم به ذکر است سیکلمه تضمين نمي‏‌کند که توصيفات محصول و يا ديگر مطالب مندرج در سايت عاري از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط سیکلمه داراي هر گونه مغايرت با اطلاعات درج شده در سايت است تنها راه حل، برگشت کالا با رعایت قوانین درج شده می باشد.
وب ‏‌سايت سیکلمه هيچ گونه مسووليتي را در رابطه با حذف شدن صفحه‏‌هاي سايت خود و يا لينک‏‌هاي مرده نمي‌‏پذيرد. سروﻳس‌‏هاي سايت آن‏گونه که هست ارائه مي‏‌شود و سايت سیکلمه تحت هيچ شرايطي مسووليت تاخير يا عدم کارکرد سايت را که مي‌تواند ناشى از عوامل طبيعى، نيروى انساني، مشکلات اينترنتى، خرابي تجهيزات کامپيوترى، مخابراتى و غيره باشد بر عهده ندارد.
سايت سیکلمه ممکن است داراي سرويس‌‏هايي با قابليت مشارکت عمومي موسوم به سرويس‌‏هاي جمعي، همچون اتاق گفتگو، تابلوي اعلانات، تالار گفتگو، نقد، گروه‌‏هاي خبري، شبکه دوستان و سرويس‏‌هاي ديگري باشد که براي تسهيل ارتباط شما با ديگران (چه در مقياس عمومي مثل تالار گفتگو و چه در مقياس خصوصي مثل شبکه خصوصي دوستان) ارائه مي‏‌شوند. شما توافق مي‏‌کنيد که از اين سرويس‏‌هاي جمعي، فقط براي ثبت، ارسال و دريافت پيام‏‌هايي استفاده کنيد که مناسب و مرتبط با آن سرويس خاص باشد.

کليه محتويات سايت سیکلمه شامل قانون حق تکثير شده و به سايت سیکلمه تعلق دارد.

سياست قيمت گذاري

سياست قيمت‌‏گذاري در سیکلمه مبتني بر اصول مشتري مداري و احترام به حقوق مصرف کننده است. قيمت‏‌هاي ارائه شده براي کالاها در سیکلمه قيمت‏‌هاي خرده فروشي است که غالباً توسط توليد‏کننده و يا تامين‏‌کننده آن محصول به صورت مصوب تعيين شده است و ساير کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنين کالاهاي مشابه در بازار تعيين قيمت مي‌‏شوند.
با نهايت احترام به کاربران و با توجه به طيف گسترده سبد محصولات، سیکلمه نمي‌تواند قيمت و موجودي نهايي کالاها را قبل از سفارش گذاري به صورت قطعي اعلام نمايد. در مواردي بسيار نادر و در صورت وجود نوسان‌‏هايي در بازار و يا اشتباه در قيمت‌‏گذاري، اگر سفارشي قابل تحويل نباشد، سیکلمه موظف است در اسرع وقت اين موضوع را به فرد سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نمايد. لازم به ذکر است در صورتي که کالايي پس ثبت سفارش شامل کاهش قيمت شود، سفارش به روز رساني و قيمت جديد اعمال مي‏‌شود. قيمت کليه محصولات با احتساب ماليات بر ارزش افزوده است و مشتري مبلغ جداگانه‌‏اي بابت ماليات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمي‏‌کند و هزينه‏‌هاي ارسال کالا بسته به شرايط سفارش که در فرم سبد خريد اطلاع‌ ‏رساني مي‌‏شود، ممکن است جداگانه محاسبه شود.

نمايندگي

کلیه نمایندگی های رسمی سیکلمه در سایت سیکلمه مشخص شده اند و غیر از لیست اعلامی در سایت سیکلمه هیچ نمانده فروش و پشتیبانی پس از فروش نداریم. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفي از اين دست، مراتب را جهت پيگرد قانوني به روابط عمومي سیکلمه اطلاع دهيد.

قوه قهريه

تمامي شرايط و قوانين مندرج، در شرايط عادي قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهريه، سیکلمه هيچ گونه مسئوليتي ندارد.
سیکلمه خود را ملزم به رعايت حريم شخصي کاربران مي‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طريق کانال‏‌هاي ارتباطي ذکر شده با ما در ميان بگذاريد.